betaling-geweigerd

Mijn iDeal betaling is mislukt

Wanneer uw iDeal betaling mislukt, controleer dan eerst of het bedrag is afgeschreven van uw betaalrekening. Is dit niet het geval, dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. We annuleren automatisch de niet betaalde order voor u. Is het bedrag wel afgeschreven van uw rekening en heeft u na een uur nog geen bevestigingsmail van ons gekregen? Neem dan contact op met onze klantenservice: info@ottoseal.nl

 

Mijn creditcardbetaling is mislukt 

Wanneer u tijdens uw betaling via creditcard per ongeluk het scherm wegklikt, onderbroken wordt of mislukt, controleer dan eerst of het bedrag is afgeschreven van de creditcardrekening. Is het bedrag niet afgeschreven, dan kunt u direct een nieuwe bestelling plaatsen. We annuleren automatisch de niet betaalde order voor u. Is het bedrag wel afgeschreven van de creditcard rekening en heeft u na een uur nog geen bevestigingsmail van ons gekregen? Neem dan contact met ons op.

 

Creditcardbetaling beveiliging

Wij hebben creditcard betalingen extra beveiligd om fraude te voorkomen. Dit gebeurt middels de 3D Secure technologie van uw creditcard. 3D Secure betalingen zijn creditcard-transacties waarbij de kaarthouder niet alleen het kaartnummer, maar ook een code of wachtwoord moet invullen. Dit voorkomt de kans op fraude (transacties die worden verricht met een gestolen kaart). 

Krijgt u een foutmelding bij uw creditcard betaling? Neem dan contact op met uw bank of selecteer tijdens het afrekenen een andere betaalmethode.

 

Mijn betaling wordt onterecht geweigerd

Soms worden een betaling geweigerd, terwijl al uw ingevoerde gegevens kloppen. Dit kan komen doordat uw betaling onterecht als fraude wordt aangemerkt. Helaas komt fraude geregeld voor en daarom worden betalingen goed gecontroleerd en het risico op fraude ingeschat. Zo wordt het risico op fraude hoger ingeschat bij een creditcard uit een ander land dan waarvan u de bestelling plaatst, of wanneer er al een aantal betaalpogingen achter elkaar zijn mislukt. Dit komt namelijk vaak voor bij de wijze waarop fraudeurs te werk gaan.

We kunnen dit helaas niet altijd voorkomen, maar wel voor u oplossen! Lukt het u niet meer om de betaling af te ronden? Neem dan contact met ons op en we zoeken voor u uit waar het misgaat en zorgen het opgelost wordt.